fredagen den 7:e december 2007 - update

jo, jag wowar.
nu när min dator ÄNTLIGEN funkar som den "ska" (nåja), så kan jag wowa igen - efter ett månadslångt uppehåll.

jag har börjat spela på en pvp-realm, och min senaste skyddsling alberic (blood elf warlock) dingar alldeles strax 26.
jag har ännu inte blivit gankad, men det är ju bara en tidsfråga.


---


i onsdags var jag på församlingsgården för den årliga grötlunchen (katharina hade "tvingat" dit mig).
det var väl gott med gröt och macka med julskinka på och så, men jag fick ändå en liten panikångestgråtattack - förmodligen på grund av kantorns framhamrande av glättiga julsånger på pianot.
stämmer ju lixom RÄTT dåligt med min
biorytmkurva just nu, då...


---

för övrigt vill jag bara säga att jag önskar jag vore född i en petriskål.

Kommentarer
Postat av: Puckosmulan

En rackarns stor petriskål, då...
En bäbis kräver trots allt sin plats :-)

2007-12-07 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback