måndagen den 17:e december 2007 - mormor och jag fyller 130!

ja, idag fyller jag och mormor alltså 130 år!
det är så fantastiskt, och jag är så GLAD!

min mormor och jag har alltid haft en speciell relation, och vi har aldrig varit osams.
jag *ÄLSKAR* verkligen min mormor, och känner mig välsignad över att jag får fylla 40, och fortfarande ha mormor kvar...

jag fick i fredags ett brev med posten, från m.
"ÖPPNAS 17 DECEMBER! (annars förvandlas innehållet till oidentifierbart cellulosagoo!)"
stod det på baksidan av kuvertet, så det var ju bara att lyda, då, ju...

när jag så imorse öppnade kuvertet och läste det hon skrivit började jag gråta.


"PRISANGKORT PÅ WEEKEND I FJOLLTRÄSK.
DETTA INGÅR:

  • Bussresa Hudik - Sthlm t.o.r
  • Kost och logi på Pensionat H (m:s efternamn)
  • Lemurklappning på Skansen
  • FETT med pisk i bowling :o)

    :o)

    VÄLKOMMEN!

    m"


den bästa fö'lsedagspresenten EVER.

*GLADGLADGLADGLAD*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

DET lät som en schysst present!! :D Grattis igen!! Och vem vet, du kanske behöver nån som hejjar på dig medans du får pisk i bowling? :-)

2007-12-17 @ 11:49:24
Postat av: mumrik

jaaa - det är som sagt var den bäsa fö'lsedagspreseneten EVER!
*ler brett*

tack!

ja, jag behöver nog allt moraliskt stöd jag kan få, för m HATAR att förlora!
*asg*

2007-12-17 @ 11:53:06
Postat av: Sara

Grattis!!
*spelar en timslång fanfar på min ostämda rutrandiga säckpipa*

2007-12-17 @ 13:57:21
Postat av: m

*GLAD* Kul att jag "träffade rätt" med prisang ju! :o)

Hmm... ja lite kanske jag ogillar att förlora. Second place is first looooooser! *garvar*

2007-12-18 @ 08:20:17
Postat av: mumrik

sara>> TACK! *ler brett* avundsjuk på Din säckpipa, ju! kanske jag borde åka till skottland och köpa mig en egen?
*fundrar*
hursomhelst så tackar jag för den *harkel* FINA timslånga fanfaren!
:o)

2007-12-18 @ 09:09:22
Postat av: mumrik

m>> ja, det gjorde Du VERKLIGEN! *ler brett*
så jag vill aldrig mer höra att Du är (aiq) "SÅÅÅ dålig" på att komma på prisanger till folk!
*fnislar*

TACK igen - Du gjorde mig *MYCKET* glad, och jag ser fram emot att klappa (eller snarare - enligt skansenakvariets webbsajt- bli sliten i tröjan av) lemurerna tillsammans med Dig!
*ler brett*

"ogillar"?
MUOAHAHAHAHAHAHAAA!!!
jag har en känsla av att om jag inte med min bowlingsskicklighet kommer upp i minst 200 poäng, så lär jag få STORDÄNG av Dig, för "win psyche factor" är inte att underskatta!
*flyttar till bowlinghallen och lägger mig i hårdträning*
*flinar*

2007-12-18 @ 09:16:55
Postat av: Charlotte

Grattis!!
Nu bloggar jag ut tills mellandagarna - men gå gärna in och tävla! Ha en riktigt god jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback