måndagen den 3:e december 2007 - vad säger Din gris?

m gav mig länken till ett MYCKET vetenskapligt personlighetstest: "draw a pig personality test".


här är *min* gris


"you are pessimistic, and have a tendency to behave negatively. you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions. you are analytical, cautious, and distrustful. you are secure, stubborn, and stick to your ideals. you are a great listener! the length of the tail indicates the quality of your sex life. and again: more is better! you drew medium sized tail."


*garvar och anser att testet är riggat*



hur ser *Din* gris ut, och vad säger den om Dig?
stämmer det?


klicka vidare till testet!



Kommentarer
Postat av: Puckosmulan

Oh, fucketifuck...
Stämde ju otäckt bra förutom den långa svansen jag ritade då...

2007-12-03 @ 20:36:45
Postat av: Charlotte

Min lilla gris hittar du här: http://drawapig.desktopcreatures.com/reviewDONE.asp?id=1587719


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback