fredagen den 23:e februari 2007 - första gången

igår gjorde jag något jag *ALDRIG* trodde jag skulle göra.
jag ljög för Flikkan.

det kändes och känns fortfarande förjävligt, men just i det ögonblicket (och faktiskt fortfarande) så kände jag att jag inte hade något annat val.

jag bet ihop och var tyst, men till slut orkade jag inte längre, och det var då jag gjorde det jag gjorde, som jag sedan ljög om.

hon har hört ena sidan av saken, men den andra vill hon inte höra, så vad kunde (kan) jag göra?

jag VET inte, men bara det att *misstanken* finns där gör att jag mår närapå *fysiskt* illa...

ingen mer än lotta har dessutom hört *allt*.
händer det fler grejor måste jag dock förmodligen berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback