lördagen den 10:e februari 2007 - resan

för många år sedan (jag minns inte exakt *när* det var, men det var i alla fall över 10 år sedan), drömde jag en dröm som gjorde så starkt intryck på mig att jag skrev upp alla detaljer kring den direkt när jag vaknade.
bara *en* gång till i livet (hittills) har jag drömt en så STARK dröm, så att denna dröm var speciell, det visste jag på en gång jag vaknade.

jag drömde att jag befann mig på ett tåg, för en LÅNG resa.
vilken slutdestinationen var vet jag inte, men jag var som sagt medveten om att det var en LÅNG resa.
jag var (såklart?) inte *ensam* på tåget, men jag "interagerade" "bara" med *en* annan passagerare - en annan kvinna.

jag minns inga anletsdrag eller kroppsbyggnad eller så när det gäller henne, men jag vet att hon var ljushårig.

jag har för mig att jag drömde drömmen strax efter att jag kom ut för mig själv som homosexuell, men det var inget sexuellt mellan mig och den andra kvinnan.

jag minns inte heller vad vi *gjorde* där på tåget, men det stod i alla fall *HELT* klart för mig när jag vaknade att kvinnan skulle komma att betyda MYCKET* för mig, och att hon skulle lära mig *MASSOR*.

jag fick vänta *länge* på den kvinnan, men den 10:e maj förra året fick jag så ÄNTLIGEN veta vem hon var / är.

den senaste veckans händelser har dock fått mig att fundra lite mer kring de *andra* passagerarna på tåget, och jag återkommer så snart jag fundrat lite mer.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men... så kan du ju inte bara säga utan att berätta vem och hur och var och...

:-)
*kram*

2007-02-12 @ 09:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback