lördagen den 13:e januari 2007 - förjävligt

"jag tyckte Du sade att Du kommit över henne...?"

ja, jag säger så mycket, jag...
aai in absurdum, typ - fast HELT utan framgång...

kärlek är som röda hund: allvarligare ju äldre man är när man drabbas...

"Du måste försöka släppa mig på 'DET' sättet..."
ja, jag *VET*, och jag *försöker* verkligen, men...

jag *vill* låta bli att älska någon som inte älskar mig tillbaka - jag förtjänar bättre...
men bättre *finns* ju inte...
*snörvlar*

det är FÖRJÄVLIGT, är vad det är...

jag skulle ge henne *Världen*, men det är klart att hon inte vill ha *min* värld...
det är klart...

jag skulle ge henne VADSOMHELST, men det enda hon vill ha fixar jag inte att ge henne...
HELLBETE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback