fredagen den 13:e juli 2007 - svammel

iförrgår åkte lotta och jag (fyrbeningarna var såklart med, de oxå!) spelade bangolf på dellenbadens camping.
det finns ju en bangolfbana här i hudik oxå, men det är roligare (och betydligt finare natur) vid dellen, så därför åkte vi dit.

jag spelade som en GUDINNA, kan jag meddela, och slog lotta med 8 slag!
mitt pris blir en tacomiddag, vilket inte är fel alls, för tacos är ju GRYMgottigt!
:o)

annars händer inte så mykket i mitt liv just nu (heller).
jag ska försöka ta mig i kragen och åka ner på sta'n med kameran, så att de självutnämnda experterna aka de som jobbar på expert får kolla på den, och förhoppningsvis åtgärda felet.

jag ska då även passa på att köpa de där fyra pokketbökkerna jag drömt om några vekkor nu.

apropå bökker så fikk jag en sådan med posten igår av min vän anna karin.
TACK!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Men oj, nu blir jag stolt! Det var ju bara en gammal bok... Tack själv. Jag kikar bara in för att tipsa om att jag har lagt in lite nya bilder på bloggen. Hälsningar från din vän ak!

Postat av: Puckosmulan

Meh... Har din fina kamera slutat lyda order?

2007-07-14 @ 08:11:29
URL: http://puckosmulan.wordpress.com/
Postat av: snusmumriken

jo, den gjorde det a while back, men jag har inte orkat sätta ena foten framför den andra för att ta mig ner på sta'n...
jag orkar *fortfarande* inte, men...

2007-07-14 @ 08:30:42
URL: http://snusmumriken.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback