lördagen den 14:e juli 2007 - äntligen!

jo.
*äntligen* kom jag mig för att åka ner på sta'n och köpa de där pokketbökkerna jag surrat om så länge.
när jag satt på bussen kom jag dokk på att jag glömt ta med mig kameran.
nåja - tar den på måndag då, istället...

här är böckerna jag köpte:

  • stephen king: "den gröna milen"

    hade ju tänkt se filmen nu när den gikk på tv alldeles nyligen, men glömde bort det (jag var väl upptagen med att levla chaí i azeroth, kantänka), så nu tänkte jag att jag skulle läsa boken istället.

  • bret easton ellis - "american psycho"

    en så'n där bok som man *"ska"* ha läst, detta, tydligen...

  • john twelve hawks - "the traveller / vandraren"

    sista meningen på baksidan av omslaget till boken fikk mig att bestämma mig för att köpa boken: "john twelve hawkes har liksom bröderna corrigan valt att leva ett liv utanför sam- hället, och hans sanna identitet är därför inte känd."

  • david bodanis - "elektricitet"

    jag läste hans förra bok, "e=mc²", och tykkte om den mykket, så jag ser fram emot att läsa denna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan verkligen rekommendera den Gröna milen är hur som helst så mycket bättre än filmen.

2007-07-14 @ 17:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback