måndagen den 16:e juli 2007 - VAAAD ska man GÖÖÖRA???

läser på aftonbladet.se om stakkars victoria silvstedt.
det är tydligen synd om henne.
det verkar som att ryktet om att hon ofta går utan trosor är FAAASLIGT överdrivet.

och, som hon säger i artikeln: "vad gör man när paprazzi slänger sig på marken och sticker upp en kamera mellan benen?"

pja, *ett* tips är väl att ALLTID ha trosor på sig - eftersom man kan lära till och med akvariefiskar saker medelst operant inlärning (aka "tänk själv"), så *lär* man väl kunna lära paparazzi att det inte är nå'n idé att slänga sig på marken och köra upp en kamera mellan benen på en?

dessutom måste man väl kunna säga NEJ?

för övrigt undrar jag vad det är för fel på män'skans ben?


victoria silvstedt

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin G

Goddag! Jo men visst är det väl synd om mänskan? Om mina fötter pekade åt så motsatta håll som hennes så finge jag nog heller inte på mig några trosor. Det måste ju vara hemskt på vintern...
AK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback