onsdagen den 25:e juli 2007 - kluringen, kom tillbaka - allt är förlåtet!

malin wollin.

gode moses - jag orkar inte ens *försöka* motivera varför jag inte alls gillar henne(s sätt att skriva och förmodligen tänka)...

hennes krönikor överträffar varandra i dumhet - det är fantastiskt hur mycket skit som folk får betalt för att skriva!

vad är det för FEL på aftonbladets redaktion / ansvarige utgivare?
sanna mina ord: aftonbladets förfall startade i och med kluringens försvinnande!

när jag var liten (mindre alternativt yngre) så var aftonbladet (och för den delen oxå expressen) "förlängningen" av dags- / morgontidningen, men numera verkar denna tidning vara en filial till skvallerpressen - en tidning som för länge sedan tappade sitt fokus,och nu rusar runt och försöker vara överallt och allting för alla, och därför reducerar sig själv till ett urvattnat ingenting.

krönikörer som alex schulman och malin wollin, som förhoppningsvis bara kontrakterats för sin förmåga att irritera, stöta sig med och fördumma andra människor kompletterar på ett snedvridet sätt tidningens undermåliga rubriksättare och övriga skribenter.

aftonbladet har helt enkelt blitt en SCHEISSEtidning.

Kommentarer
Postat av: en som väljer

Om du
nu tycker att det är så dåligt. Varför läser du det då???

2007-07-25 @ 22:48:27
Postat av: snusmumriken

för att ha nå't att reta upp mig på?
för att jag ännu när ett hopp om att det ska ske en förbättring?
för att jag *"älskar"* det skrivna ordet, och är intresserad av hur det skrivna ordet påverkar människor?

Postat av: Anna-Karin Granberg

Det är ju en väldig lycka att vi har det fria ordet så vi kan häva upp våra stämmor i protest när det skrivs dumheter i tidningar och annorstädes. Tycker jag. Egentligen är det väl nästan en plikt att läsa så mycket vi kan så att vi när det behövs kan varna andra för dumheterna?

2007-07-26 @ 08:27:39
URL: http://akgranberg.blogspot.com
Postat av: Puckosmulan

Det värsta är att så många människor har denna scheissetidning som enda sanningskälla här i livet, tillsammans med skvalet från någon kommersiell radiokanal.
Scary

2007-07-26 @ 16:55:39
URL: http://puckosmulan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback