tisdagen den 24:e juli 2007 - *ynkar*

har legat och vilat hela dagen (med små avbrott för pinkhasningar med fyrbeningen [som tittar sådär medlidsamt på mig som jag hade förhoppningar och drömmar om att han skulle göra när jag hämtade hem honom då där för snart 11 år sedan, men som han inte gjort förut - inte direkt lassiematerial, min påjjke, då, nej, men min älskling är han ju i alla fall, såklart! *ler mjukt*), och har *ONT* - nu är det SYND om mig, hör ni det???

*ynkar som BANNAT*

men *måste* åka och handla nå't att äta, för det räkker så bra med att det står "ryggskott" på dödsattesten - det behöver inte stå "svält" *oxå*.


och idag har jag (och min mormor) namnsdag - grattis på oss!

Kommentarer
Postat av: Puckosmulan

Jupp, vi hör och vi lider med dig. Både jag och mina löss ;-)

Postat av: Anna-Karin Granberg

Ja, arma vän, det är bra att du vilar om det skulle vara ischias, då gäller inte samma råd som för vanligt ryggskott. Ligga är bättre än sitta. Haha, jag är ingen expert på ryggar men däremot på ryggvärk! Och kyla, inte värme. Ska du ta nån värktablett är ipren bäst av de receptfria eftersom de dämpar inflammationen, men i såna här fall brukar de göra ungefär lika gott som att pussa moster Britt (inte så mycket med andra ord) *fniss*
*kramen till damen* / AK!

2007-07-25 @ 10:25:35
URL: http://akgranberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback