lördagen den 2:a juni 2007 - surt, sa' mumrik

var och handlade med lotta igår, efter vägningen.

jag köpte mer yoghurt och mjukt bröd, och dessutom köttbullar och köttfärsbiffar (jo, jag VET att Du säger att de blir godare om man gör dem själv, men när nu fabbro staten anser att jag inte är arbetsför, och som kompensation för detta överöser mig med blodspengar varje månad, så kan jag ju välja att köpa dem färdiggjorda, så då gör jag det. *flinar*)

jag fyllde dessutom på fruktförrådet med päron (conference), nektariner samt dyräpplen av sorten fuji.

fujiäpple

ser goda ut, och ÄR det oxå, bortsett från att de är SURA.
någon som uppskattar syrliga gotter och annat syrligt gillar säkert dessa GRYMmycket, men *jag* får ont bakom öronen när jag smaskar dessa.

dyräpplen = suräpplen blir mitt betyg.

läs mer om äppelsorten fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback