måndagen den 18:e juni 2007 - förtydligande

kände att jag kanske borde förtydliga lite angånde mitt handlande på rfsl-chattens tuffa tag-kanal.

jag var inne på chatten som "fjorton", men jag tog inte kontakt med någon.
det behövde jag inte heller: inom några minuter var min skärm full med röda (privata) mess till "fjorton".

ja, det är förbjudet att logga in om man är under 15 år.
men en och annan *äkta* fjortonåring har säkert loggat in på chatten och om den ungen då råkat illa ut så hade det alltså varit den ungens eget fel.

intressant att tänka på det, tykker jag...
spexiellt som polisen i 33 länder idag slagit till mot ett pedofilnätverk (läs mer om det på
aftonbladet.se).

sedan var jag inloggade som "hundtjej".
inte heller då tog jag kontakt med någon, men hade absolut inga problem med att hitta "samtalspartners".
detta visade sig nämligen (surprise, surprise!) oxå vara lokkande för många män.
min första fråga till dem var: "har du hund?", och de som inte hade hund sade sig inte ha några problem att ordna fram hundar som var "vana".


----


ja, det är förbjudet att logga in och låtsas vara nå'n annan än den man är, men då undrar jag hur rfsl tänkt sig stoppa den saken.

jag har under nästan två års tid gjort mitt bästa för att spåra upp och kasta ut slemmisar (99.99% män) som utger sig för att vara kvinnor.

jag har kastat ut pedofiler, men denna helg var första gången som jag *medvetet* arbetat för att snoka upp och kasta ut och spärra dem.

jag har snokat upp och kastat ut män som utger sig för att vara "bordellägare" och "hallick".

jag har kastat ut folk som pratat om animal sex.

jag har snokat upp och kastat ut folk som yrat om att de vill bli våldtagna eller våldta - min erfarenhet (sajbererfarenhet, då - efter två år på chatten) säger mig att det till 99.99% är män, och den där 0.01%-risken att jag har fel *tar* jag.

jag har snokat upp och kastat ut folk som säger sig vara minderåriga, men som i själva verket är medelålders män.

vad har rfsl gjort?

nu går jag ur rfsl, och jag kommer inte tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback