måndagen den 18:e juni 2007 - jahapp, det var det, det...

Hej!

Dina behörigheter att övervara RFSL:s chat har dragits in.

Under helgen har du varit inloggad med användarnamn som bryter mot RFSL:s riktlinjer.
Du har också försökt provocera folk att bryta mot våra riktlinjer.
Detta är helt oacceptabelt och utgör inte en seriös metod att övervaka chatten.
Det innebär även ett brott mot det förtroende som du har fått i och med att du fått möjlighet att övervaka chatten.

De spärrtider för dem som du har kastat ut kommer även att ses över.

Tillståndet att övervaka chatten kommer inte att återställas, och om du begår liknande övertramp i framtiden kommer du att spärras från att använda chatten.
Enda anledningen till att detta inte sker genast är att samarbetet har fungerat så pass bra tidigare.
Jag är besviken på att det tar slut på detta sätt.


mumrik svarar:

okej.
pja, vad kan jag säga om det mer än att jag gjort det för att rensa upp.
hellre det än att de får härja fritt, lixom.
vilket de ju fått göra, eftersom jag stora delar av tiden varit ensam om att övervaka.

jag anser inte att jag provocerat fram nå't som inte funnits där.
hade ingen varit intresserad, så hade ingen nappat.
under helgen har det endast varit EN som sagt att jag ("fjorton") är för ung.

rfsl har möjlighet att vara en kraft emot pedofili, tidelag, brott mot kvinnor (bordellägare och hallickar, om så bara i folks sjuka fantasier, har varit inloggade på chatten vid ett flertal tillfällen) samt andra sexualövergrepp och -brott, men man väljer istället att fria dem som säger sig ägna sig åt dessa svinerier.

lycka till i framtiden.

mvh,

mumrik

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Granberg

Å mumrik, så bedrövligt. Du har mitt fulla stöd, vad nu det kan vara värt. Laissez-fairementaliteten hos queeretablissemanget gör mig både illamående och rasande.
AK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback