måndagen den 25:e juni 2007 - update torsten

nu har torsten snart knaprat i sig alla kortison-tabletterna.
han haltar inte alls lika mykket som tidigare, men jag tykker mig faktiskt se att han fortfarande haltar LITE, ibland.
eller så är det inbillning.

några längre promenader än dem han fått de senaste vekkorna blir det i alla fall inte förrän lotta kommer hem och får titta på honom.

tydligen är det nå'n löptik som lufsar omkring i området och doftar UUUNDERBART, för torsten verkar ha en magnet i nosen som gör att han kan komma lunkandes helt vanligt för att helt plötsligt tvärnita och köra ner huvudet i marken och TOKvägra röra sig ur fläkken (sic!)...
tur då att jag är så vanvettigt stark att jag kan bogsera iväg honom!
efter bara några steg klarnar hans huvud och han blir kontaktbar igen...
*fnisslar*

annars är det väl som vanligt med honom - han är söt och snäll och vansinnigt godissugen!
"frolic och markies ÄGER", låter han hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback