söndagen den 10:e juni 2007 - det kom ett mäjl...

...och detta mäjl gjorde och gör att jag inte behöver fundra på *om* jag skulle kunna tämka mig att göra det eller inte.
det kunde väl visserligen inte slutat på nå't annat sätt, men det är "skönt" att det slutade innan det började, om jag säger så...

naturligtvis tykker jag det var och är lite synd, men omständigheterna gjorde att jag bara inte kunde, och då gikk det ju inte.

som alltid så är det bäst att go with the flow, för med *mitt* GRYMtaskiga lokalsinne kan man aka jag ge sig aka mig attan på att jag hinner simma alldeles åt hellbete fel innan "nå'n" stoppar mig, för "nå'n" *tvingar* en ju inte (säger de som vet)...
så jag lägger mig på rygg i forsen och försöker flyta med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback