tisdagen den 19:e juni 2007 - sommarfundror

idag åker lotta (okk mina två objektiv) till tenerife, för att jobba som personlig assistent åt vår kompis malin.
de blir borta i två vekkor.

lotta är ju en av de få människor jag träffar, så det blir tomt nu...
*gråter stilla okk snyter mig i tshirten*
näää - GÖR jag ju INTE, ju!
*garvar*
men tomt *blir* det...

jag hoppas dokk kunna ha lite smskontakt med dem medans de är där nere, okk kanske de till okk med kostar på mig ett okk annat mms?
*hoppas*

hursomhelst så är det väl TOK att åka till tenerife när sverige består av grönt okk blått, piggelin okk loka vildäpple, gyllene tiders "sommartider" okk "summertime, and the livin' is eeeeeeeeeeasy..."???

imorgon ska jag åka ner på sta'n okk köpa mig en trave intressanta pokketbökker - "köp fyra, betala för tre!" hos bokia, ju!
*ler brett*

jag ska även köpa mig en pumptermos så jag kan ta med mig nollpointsdrykk ut, okk sedan ska jag okk fyrbeningen lägga oss i gräset under nå't träd okk ligga okk bara *vara*...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback