fredagen den 23:e mars 2007 - musikterapi

jag har prexis kommit in efter kvällspinken med fyrbeningen.
innan vi gick ut petade jag in några mp3 i min nya fina sony ericsson w300i, och...

om jag inte redan blivit av med mitt hjärta skulle jag falla pladask för luren!
skönt att skingra tankarna med hjälp av musik...

för i alla fall *några* minuter kunde jag låta bli att tänka ledsna tankar under min och fyrbeningens promenad, vilket var *skönt*, för just kvällspromenaderna brukar vara fulla av sorgsna tankar i mörkret...

en av låtarna som jag petade in var denna:

the osmonds - down by the lazy river


fast inte i *denna* version, då, ju...
jösses...
*asg*
och HJÄLP, va' jag förstår att jesu kristi kyrka av sista dagars heliga ("mormonkyrkan") hade åsikter om dessa fina ungdomars avfall från den enda rätta, smala, raka vägen...
*garvar*


annars är Dagens Ljudfil denna: murloc

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Meeeeer musik i din fina lur!

2007-03-24 @ 09:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback