lördagen den 24:e mars 2007 - "inatt smidde jag tusen planer. imorse gjorde jag som vanligt."

vaknade vid 02,00-tiden med ångest.
varför är det alltid i mörkret och tyst- och ensamheten som ågren kommer smygande?
där finns aldrig nå'n som håller om och säger åt en att "andas - bara andas!"...

jag fundrade när den värsta ångesten lagt sig på vilket av mina måenden som är värst: att må skit eller inte må alls.

det var länge se'n jag mådde bra.
jag tror faktiskt inte jag minns hur man gör när man gör det...

jag gör ett försök i helgen.
ett allvarligt menat försök.

förmodligen kommer det inte funka denna gången heller...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Go for it!
Du klarar det!
En dag i taget. Du klarar det!
Jag håller dig i handen på vägen om du vill!
Ljuset finns framför dig, inte bakom dig.

Nu går vi!

2007-03-24 @ 09:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback