fredagen den 4:e maj 2007 - uppdatering

förra veckan dödde älsklingsburken.

visade sig (efter att jag lämnat in den till datorpåjjkarna på
comfuture) att windows "gått sönder", och på nå't mysko sätt (jag ville inte verka dum, så jag frågade inte hur det hängde ihop) så ledde det till att den största (och nyaste) av hårddiskan dödde.

jag lämnade in datorn i början på denna vecka, och inte förrän *idag* bidde den utskriven.

det hela kostade mig 600 pengar.

till veckan ska jag lämna in älsklingsburken igen, för att datorpåjjkarna ska kunna peta in en 250gbs hårddisk.
hårddisken kostar 745 pengar, och jag ska försöka snyfta till mig ett bra aka lågt installationspris...
*fnislar*

under mina datorlösa dagar har jag skrivit ner mina tankar (jag har alltså bloggat med papper och penna *garvar*), men jag har ännu inte bestämt om jag ska skriva in de tankarna här i efterhand.
vi får se hur jag gör, helt enkelt...


---


idag hämtade jag ett paket på posten aka okq8.
jag bidde väldans förvånad när lappen från posten aka okq8 damp ner i brevlådan, för jag hade ju inte beställt nå't.
döm om min förvåning när paketet aka stora brevet visade sig vara från Flikkan.
*ler brett och smaskar pingvin saltpastiller*


pingvin saltpastiller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback