tisdagen den 29:e maj 2007 - filmjölk och medusin. kulinarisk rapport.

nu har fyrbeningen fått börja slurpa fil.
han får nu typ en deciliter fil, och i den lilla filpölen vräker jag ner en näve foderkulor, skinkbitar samt glucosaminet och två små mått plaque-off.

han får såklart mer mat sedan när han ätit upp!
*förtydligar*

lille påjjken...
jag hoppas glucosaminet hjälper till att smörja hans leder så han inte är så stel, och alltså inte har ont...

---

jag fortsätter (såklart) med mitt viktminskningsarbete.
var iväg och handlade igår, så idag käkade jag riktig frukost: lättyoghurt och mackor och ett äpple.
till  lunch bidde det red curry chicken med ris och wokgrönsaker och en klick bengali hot chutney.

känns käckt att slippa redovisa ännu en dag med färdigmatsglufsande.
:o)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

:-)
Bra jobbat!
En dag i taget så klarar du det!

2007-05-29 @ 18:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback