fredagen den 2:a november 2007 - har vi fått nog snart???

hur många gånger till tänker vi ta att politiker / myndighetspersoner när de blir avslöjade säger "vi beklagar. eventuella fel som begåtts kommer åtgärdas.", när de EGENTLIGEN borde säga "jag är ett jävla klantarsel. jag har myglat och fuskat, men jag är bara människa, jag med, och jag hoppas ni kan ge mig en till chans. allt jag gör hädanefter kommer ske i det öppna."

är det konstigt att politikerföraktet växer för varje minut nästan?

är det konstigt att svensson som i bästa fall tjänar en fjärdedel av vad en politiker på riksnivå tjänar känner att "kan de, så kan jag", och så jobbas det svart?

är det konstigt att folk känner hat mot dem som styr över landet (de FOLKvalda, som svikit folket och fortsätter göra det nästan dagligen), för att de som styr över landet anser sig tvingade till att anlita svartjobbare, för ekonomin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback