lördagen den 24:e november 2007 - "par tälje" och andra svin

jodå.
"par tälje" loggade sin vana trogen in på chatten på fredagskvällen, för att i vanlig ordning skapa irritation och frustration hos merparten av chattmedborgarna.

efter ett tag kom det oxå på rött till mig "hej mumrik... vi har läst din blogg nu... mycket intressant...*ler*"

jävla svin!
att folk kan vara så ruttna och elaka.
det upphör aldrig att förvåna mig, fast jag för länge sedan slutat förvånas...

och den som svek mig och lämnade ut min bloggadress är ett likaledes jävla svin.

*ber om ursäkt för mitt språk, men detta gör ONT och är creepy*

Kommentarer
Postat av: Puckosmulan

Menar du att någon lämnat ut lösenordet?
I så fal är det illa, verkligen.

2007-11-24 @ 11:43:20
Postat av: snusmumriken

nej, ingen har lämnat ut inloggningsuppgifterna.
men *innan* jag lösenordsskyddade bloggen hann "par tälje" dit och visa att de hade läst bloggen.
de ville igår kväll på chatten bara markera detta faktum.

den som lämnade ut min bloggadress gjorde det som hämnd för att jag tidigare, i egenskap av chattövervakare, kastade ut vederbörande eftersom mixade par inte ska vara i tjejkanalen på chatten.

mumrik har vid några tillfällen nämnt att hon bloggar, men förutom dem som jag litar på har inte någon vetat under *vilket namn* jag bloggar.
tills jag då var naiv nog att lämna ut den uppgiften till den människa som nu alltså förrått mig.

den människan VISSTE att jag absolut inte kunde tänka mig något värre när det gäller bloggen än att just "par tälje" fick nys om den, eftersom jag alltså tycker så vanvettigt illa om dem.

why, oh why, åtog jag mig att bli chattövervakare?
de människor som bryter mot chattens riktlinjer går fria, och jag får ut för det.

2007-11-24 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback