måndagen den 5:e november 2007 - reklamens frestelser

på min ytterdörr sitter en liten gul klisterlapp med blå text.
jag norpade åt mig den när jag för några år sedan hade ärende till hudiksvallsbostäder (som jag hyr min lägenhet av), och klistrade den på min ytterdörr så snart jag kommit hem.

det är en så'n där "ingen reklam, tack!"-dekal, och tack vare den slipper jag en EEENORM mängd frestelser som jag på grund av min adhd (jo, den ÄR behändig att "skylla på" ibland! *flinar*) annars GARANTERAT skulle falla för, eftersom jag för det mesta är så impulsiv.

jag slipper alltså "pappersfrestelser", men då har jag istället sett till att jag får min "veckoliga" dos "träna-på-att-säga- NEJ-till-frestelser" via mäjlen.

jag får ett nyhetsbrev som heter "veckans bästa", men hittills har jag lyckats undvika att falla för nå'n av frestelserna.
jag kommer inte falla den här veckan heller.



unibet


unibets erbjudande

(så ni ser att det inte är hittepå från min sida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback