onsdagen den 21:a november 2007 - 217.27.178.110

så lyder den ip-adress som är anledningen till att ni som har möjlighet att läsa min blogg numera är en *ytterst* exklusiv skara som utgörs av sex personer.

inte för att mitt mål med bloggen varit att vara läst av ALLA, då, men det *har* ju faktiskt hänt att jag skrivit så'nt som skulle kunna vara av ett visst intresse för fler människor än mig själv.

jag är arg och besviken på den människa som förrådde mig, och kan emellanåt inte låta bli att i alla fall *lite grann* ångra att jag den där dagen för ungefär två år sedan skickade ett mäjl till rfsls webmaster och bad om att få bli chattövervakare på rfsls tjejchatt.

ip-numret tillhör nämligen någon / några som kallar sig "par tälje" på just den chatten.
"par tälje" utger sig för att vara ett så kallat "mixat" par - det vill säga en kille och en tjej, och de söker en tjej att förlusta sig med i sänghalmen.

under min tid som chattövervakare kastade jag vid ett flertal tillfällen ut dem ifrån tjejchatten (och därmed från *hela* chatten, som består av flera olika "kanaler": flera killkanaler [för killar som söker kontakt med killar], en "tuffa tag"-kanal [där man kan hitta bdsm-folk samt så'na människor som är intresserade av i vissa fall *extremt* spexiella riktningar inom området "sex". att man där även emellanåt hittar folk vars sexuella lustar ligger utanför lagens råmärken upptäckte jag ju och åtgärdade på det sätt som min övervakarroll gav mig möjlighet att göra - det vill säga: jag kastade ut och spärrade för ett år framåt så'na som utgav sig för att söka kontakt med minderåriga flickor, vilket ju enbart fick till följd att jag fick sparken, och de som tog kontakt med det de trodde var en minderårig flicka [men som i själva verket alltså var jag] och erbjöd henne en mängd "intressanta" upplevelser som hon inte fick berätta för mamma eller pappa om] fick sina spärrningar hävda och alltså kan de fortsätta söka minderåriga flickor därinne], en bi-kanal samt då alltså en tjejkanal.).

hursomhelst så är det så att det finns en anledning till att det finns olika kanaler på rfsl-chatten.
det finns i sverige bara EN chatt som så specifikt riktar sig till hbt-personer, och det är då alltså rfsls chatt.

i tjejkanalen ska *endast* tjejer som söker kontakt med tjejer vara inloggade.
detta upplyses man (sic!) om innan man loggar in.
ändå hände och händer det otaliga gånger varje dygn att män loggade / loggar in.
jag vet inte vad de förväntar sig, men förmodligen är de nyfikna på om vi bi- eller homosexuella tjejer ligger i en ormgrop och har vild och hämningslös sajbersex...

det händer även att "mixade" par loggar in.
det är HELT okej för en hetero- eller bisexuell tjej att logga in på tjejchatten, och hon får ha vilket civilstånd hon vill.
det enda hon INTE får är att släpa med sig sin eventuella manlige partner dit in.

det har "par tälje" med flera OERHÖRT svårt att förstå.
när vi andra på chatten påpekar att vi inte vill ha några män där (ÄVEN om de kommer dit i sällskap med sin bisexuella kvinnliga partner, som ju alltså *får* vara på chatten), så blir de mycket snabbt YTTERST otrevliga och börjar yra om att vi har "fördomar".

vi får alla en släng av den sleven, men den de främst riktar sina idiotier emot är mumrik.
att läsa det "par tälje" vräker ur sig är som att vara dömd till att titta på en oändlig loop (jajaja - internskämt!) av "har du hört den förut?"-repriser - man VET vad som kommer komma, och man VET att man tycker det är så patetiskt och tröttsamt...

förr eller senare kommer det.
"varför HATAR mumrik bisexuella och par? varför hata? älska, istället... krama varandra... *ler*"
och när vi fortsätter tala om för dem att vi inte vill ha dem (för de verkar ju ha något siamestvillingkoncept going on, eller så är det helt enkelt så som flera av oss misstänker: det är iu själva verket en *man*) därinne, så blir de om möjligt ÄNNU mer otrevliga och börjar gasta om att vi "lebbar" ju är sjuka.

ordet "lebbar" stör mig nå't OERHÖRT.
det är som ordet "skröppel".
båda dessa ord tillhör den kategori "benämningar" som ENBART får användas av den som tillhör den kategori människor som ordet syftar på.
när det används av någon som *inte* tillhör den kategorin så är det en GROV kränkning.

"par tälje" VET att jag inte vill ha NÅ'T med dem att göra, men ändå kan de inte låta bli att reta och irritera mig genom att kasta sig in på rött (det vill säga privatchatt) och skriva "hej...hoppas allt är bra med dig idag".
när jag så i öppna chatten (det vill säga synligt för alla inloggade) säger åt dem att jag inte vill att de skriver till mig (som ni kanske förstår är detta den *diplomatiska* versionen av det jag säger till dem), så anklagar de mig för att vara otrevlig - "vi är ju bara trevliga... *ler*")

hursomhelst så har någon (och jag vet vem) på chatten lämnat ut min bloggadress till denne / dessa dåre / dårar - igår när jag öppnade min mäjl så såg jag att de hade varit in på min blogg och lämnat en kommentar: "hej...hoppas allt är bra med dig idag"

och därför är min blogg från och med igår lösenordsskyddad.

Kommentarer
Postat av: Puckosmulan

Tråkigt att du skall behöva göra detta.

2007-11-21 @ 19:10:40
Postat av: snusmumriken

ja, det är det ju.
kanske det går att lösa på något annat sätt framüber, men just nu känns det som att detta är det enda jag kan göra.
skadan är ju iofs redan skedd, men bara som en *markering*, lixom...

2007-11-22 @ 11:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback