torsdagen den 15:e november 2007 - jaaa!!! äntligen!!!

idag damp den så ÄNTLIGEN ner i brevlådan:


Product_Images/f30a2513aff9.jpg @ SplitReason.com


+15 Frost Resistance beanie
design @ © SplitReason.com


man måste ju förstås vara woware för att begripa varför den är så GRYMcoolig...
*garvar*

i wow finns det "bossar" och annat otyg som man ska döööda.
de ger sig ju inte direkt frivilligt och utan strid, och vissa av dem använder sig av eld- och / eller köldklot som de skickar mot en.

därför finns det spexiella kledur aka armor man kan skaffa sig alternativt tillverka själv (om man valt nå't kledurknåparyrke - annars blir det till att köpa eller flörta in sig hos någon guild- eller annan polare -> byteshandel ftw!), som har "fire resistance" respektive "frost resistance", vilket då hjälper en att stå emot eld- respektive köldkloten.

eftersom jag nu ÄR en wownörd (and proud of it!), så smalt jag när jag såg denna GRYMcooliga mysse hos splitreason.com, och sade till mig själv att "en så'n där mysse bara MÅSTE Du ha, Du, mumrik!"

sagt och gjort - jag skickade GENAST efter en så'n till mig själv!
eftersom jag inte kunde hålla mig, så skickade jag efter en till m oxå, vilket ju alltså kommer innebära att coolighetsfaktorn hos både hufvudstaden och lilla bonnhålan kommer öka MARKANT.
("mysserna kommer ha en BRA inverkan på coolighetsfaktorn!" ;o)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag får be min sambo, som tycker att jag är sorgligt ointresserad av datorspel, förklara mössans höga coolhalt. De enda spel jag kan fastna i är nobrainare som att färgmatcha kaniner i Bounce Rabbit...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback