torsdagen den 22:a november 2007 - brunchrapport

satt uppe och på chatten till klockan var nästan 02.00 inatt, och vaknade strax före klockan 11.
attans oxå - jag ville ju msna med m och peppa henne och spark i baken och "break a leg!" inför den intervju hon ska på idag!

jag har under den gångna veckan talat med det goda (inga versaler än, men det kanske kommer) om m och den här intervjun, och jag hoppas det goda lyssnat.

sitter nu och äter brunch, eller nå't: polarkaka med leverpastej, polarkaka med milko mjukost soltorkade tomater och feta samt den smaskiga chokladdrycken pucko.
URSLÖTT, i know, att inte istället köpa vanlig mjölk och ett paket o'boy, men...

fyrbeningen ligger i min säng och smaskar frolic, så just nu är livet bra!

skål för att det får fortsätta så i alla fall *några* minuter till!

*skålar i pucko*

Kommentarer
Postat av: Puckosmulan

...och oboy är i sin tur slöare än kakao och socker :-)

2007-11-22 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback