torsdagen den 8:e november 2007 - Dagens Låttext

Välla fram dess för pengarna,
 två för showen,
 tre för att få ordnar till,
 nu går, katten, går.
Men inte kliver du på min blåttsuede skor.
Du kan göra något, men att lägga av av min blåttsuede skor.

Välla fram dig kan knacka mig besegrar,
 kliver i mitt vänder mot,
 baktalar mitt känt
 All över förlägga.
Gör något som du önskar att göra, men uh-uh,
 honung, lägger av mitt skor av
 dig kliver inte på min blåttsuede skor.
Du kan göra något, men att lägga av av min blåttsuede skor.

Du kan bränna mitt hus,
 stjäler min bil,
 dricker min starksprit
 från ett gammalt fruitjar.
Gör något som du önskar att göra, men uh-uh,
 honung, lägger av mitt skor av
 dig kliver inte på min blåttsuede skor.
Du kan göra något, men att lägga av av min blåttsuede skor.


free on-line translator

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ren och skär poesi! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback