torsdagen den 8:e november 2007 - datorpanik!!!

jag blir så less.
så LESS.
LESS.

min dator har börjat krångla BIG time.
jag kan inte längre wowa.
/cry

in fact så är det så illa att jag nu inte vågar stänga av datorn, eftersom den nu funkar när jag kör i felsäkert läge i alla fall...

så nu sitter jag här och letar en någorlunda billig dator på nätet.

hittade en hos inwarehouse.se, och den verkar bra.
speciellt om jag petar i det GRYMfeta grafikkort jag köpte från samma ställe igår (det kommer väl om några dagar).

tanken på att vara datorlös ger mig panik - jag använder ju datorn minst 8 timmar per dag!

anyway...
detta är datorn jag fundrar på att spara pengar till.

Kommentarer
Postat av: Mia

Har du kollat på www.mrpc.se ? De har datorer till konkurrenskraftiga priser långt lägre än inwarehouse. Köpte en till sonen i våras och är supernöjd!
Mvh ännu ett ufo med autismrelaterad diagnos!
:-)

Postat av: Malin

OBS! Den datorns grafikkort är PCI-express... det du köpte är väl AGP? Kolla det så du inte står där sen med skägget i brevlådan och en dator och ett grafikkort som inte alls tycker om varandra! *L*

2007-11-09 @ 09:51:59
Postat av: Anna-Karin Granberg

Kära snusmumrik, jag sympatiserar till fullo med din datorbrist. Har själv varit utan i flera månader nu och det är gräsligt! Hoppas och tror att det snart ordnar sig för oss bägge. Och jag tänker på dig, det vet du ju!
Många hälsningar från vännen AK.

2007-11-09 @ 23:38:16
URL: http://akgranberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback