måndagen den 15:e oktober 2007 - *frustrerad*

känns det här bra?

nej, det gör det inte.


Kommentarer
Postat av: Puckosmulan

Men... Nu, idag då?

2007-10-16 @ 08:23:49
Postat av: snusmumriken

lite, kanske, men inte mycket.

dessutom tänker jag tydligen bli förkyld, men det är en så'n där "seg in och (förmodligen oxå) seg ut"-förkylning - den vill inte riktigt bryta ut.

2007-10-16 @ 08:49:35
Postat av: Puckosmulan

Aja, men positivt är att om man är förkyld kan man ligga i sängen och äta praliner och tycka synd om sig själv utan att behöva ha dåligt samvete :-)

Muntra upp dig genom att kila in hos wollinskan! Jag har fått mig tillägnat ett helt eget inlägg!

2007-10-16 @ 12:54:55
Postat av: snusmumriken

ja, praliner (eller åtminstone lite blandat smågodis) var jag ute och skaffade mig alldeles nyssens, faktisk!

*smaskar fett och socker*

*ASG*

och: ja, Du har RÄTT ? nu bidde jag på BRA humör, ju!

1 (schulman) down ? 1 to go?
kom igen nu!

*kan INTE sluta garva*

2007-10-16 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback