onsdagen den 17:e oktober 2007 - the best i can do, nyfiken!

den här grejen började med att puckosmulan (som lixom jag, då, tycker att det är *allvarligt* att blajj och påhopp och hat får så pass stor plats på sveriges största kvällstidning(s blogg)sajt, samt att aftonbladet väljer att rikta strålkastarljuset mot så'nt som är blajjigt och ytligt och trivialt, när man skulle kunna FÖRÄNDRA världen genom att visa på så'nt som faktiskt BETYDER något) skrev ett inlägg på sin blogg (som hon nu alltså tagit bort, av anledningar som inte har med malin wollin att göra, även om hon - wollinskan, alltså - tycks vilja tro att ALLT som sker här i världen sker på grund av henne).

jag vet inte om puckosmulan och malin wollin haft annan kontakt än via kommentarsfältet på malin wollins blogg, men puckosmulan är inte en människa som HATAR.

puckosmulan skrev även om alex schulmans blogg, och det har jag ju nu förstått att kommenterar (och kritiserar), det gör man ju inte ostraffat.
kommentarsfältet på hennes blogg fylldes av tonårstestosteronkladdiga kommentarer från alex schulmans beundrare.

ungefär som det som nu hänt och händer på *min* blogg, då, fast nu är det tonårsöstrogenet som flödar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback