fredagen den 25:e januari 2008 - sendepause - resumé

har jag haft.

jag tror luften gick ur mig när jag i födelsedagspresent fick *exakt* det jag önskade mig.

och sedan var det jul, och min yngsta brorsdotter sade "jag PRATAR inte med dig!", för att jag begått en DÖDSSYND genom att inte ha med mig paket till *henne* oxå, utan bara till hennes storasyster.

jag missade ju hennes storasysters födelsedag, eftersom det var dagen / kvällen då jag satt i telefon med dumsmålänningarna, så jag tog med mig födelsedagspresenterna när jag åkte upp till jul.

BIG mistake att försöka smussla in mig och storasyster i ett rum och ge henne paketen utan att lillasyster såg.
lillasyster ser ALLT!

*asg*

det tog två timmar innan hon förlät mig, men sedan blev jag inbjuden till *hennes* födelsedagskalas (i början av februari, och då önskar sig lilla fröken en kaffebryggare och ett studsbollsmakarset!

*fnissar*

sedan blev det nyårsafton, och eftersom lottas vovvar löpte allihop kunde inte torsten följa med hem till henne (vi var fyra stycken som skulle träffas och käka ihop), så då stannade jag hemma, för jag kunde ju inte lämna torsten ensam den dag / kväll han mår som sämst...

sedan dog min dator.
PANIK.

men min snälla mams gav mig ett datorbidrag, så nu har jag en jättefin dator som funkar UTMÄRKT!
*ler lyckligt*

så nu wowar jag igen.

Kommentarer
Postat av: Puckosmulan

Trevligt!

Välkommen tillbaks :-)

2008-01-25 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback